Читали Чарльза Дахіґґа "Сила звички"? Рекомендуємо! Автор дуже класно пояснив, як працюють наші звички, і цю модель можна накласти на сучасну манію кульочків..Схема дії будь-якої звички така: є тригер, є дія у відповідь на тригер, є винагорода за цю дію..Приходите ви в супермаркет, бачите поруч з овочевим відділом стійку з рулоном кульочків. Ця стійка - це тригер, що спонукає до дії. А дія така, що треба взять цей кульочок, щоб запакувати туди дві апельсини, які ви вирішили купить. Яка винагорода? Психологічне відчуття того, що ви ж хозяїн чи хозяйка 80 рівня, це ж тепер всі ваші овочі і фрукти окремо попаковані, і жоден мікроб з огірка не перескочить на апельсину і навпаки 🙌.Як можна змінить ситуацію? Змінить можна або сам тригер, або свідомо змінить дію-відповідь на тригер. Тригер змінити в силах власників бізнесів, а от дію - це у силах споживачів..Яка ваша винагорода, що не візьмете кульочка? Психологічне відчуття долучення до великої справи: вітаємо, ви сьогодні продовжили життя кита, чайки чи черепашки, які обійдуться на сніданок без вашого кулька!🙌.Так, це зовсім #непродающий текст, але й ми не просто продаєм :) Гарної суботи, друзі, змінюйте свої звички :)
Наші популярні продукти
Єдині у світі вощанки з санітарно-гігієнічним висновком та в космічно-мінімалістичному дизайні