preloader
  • Ваш кошик порожній

Subtotal:
₴0.00

About Us

Uf.Bee is the first company in Ukraine manufacturing reusable beeswax food wraps, environmentally friendly alternative to cling film and the best storing solution for keeping your food fresh for longer. Since late 2018, our mission has been to make the age of Mars colonization plastic free here, on Earth, and as of 2022 — make Ukraine free of russians!

About Us
У 2017 році Крістел Пінто,  Ярослав Панковскі та Френсіс Нено провели дослідження для "Журналу мікробіології, біотехнологій та харчових наук". Вони досліджували новий пакувальний матеріал — вощену обгортку.
Zero Waste 02 25, 2020

У 2017 році Крістел Пінто, Ярослав Панковскі та Френсіс Нено провели дослідження для "Журналу мікробіології, біотехнологій та харчових наук". Вони досліджували новий пакувальний матеріал — вощену обгортку.

З подивом для себе троє вчених встановили, що вощена обгортка здатна пригнічувати активність бактеріальної мікрофлори навколо продуктів, що в ній зберігались. Два важливих показники було зареєстровано: — зменшення кількості клітин Salmonella enertitidis та Staphylocococcus aureaus,
— зменшення бактеріальної активності клітин Salmonella enertitidis та Staphylocococcus aureaus.

Таким чином було доведено антибактеріальну дію вощеної обгортки. А ми розвіюємо сумніви простою щоденною практикою зберігання продуктів в @uf.bee, приєднуйтесь 🚀